ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ШКОЛІ

  Єлизавета Таку (Ізмаїл, Україна) |    Download article

Перехід від індустріального до інформаційного суспільства супроводжується докорінними змінами в галузі освіти, а саме: відмовою від розуміння освіти як отримання готового знання до освоєння способів адекватної інтеграції в українське суспільство. На думку І. Єрмакова, система освіти має стати гнучкою, спрямованою на розвиток проектного мислення, здатності ефективно вирішувати проблеми й виконувати життєві й соціальні ролі [8, с. 23]. Як зауважує дослідник, сучасному суспільству потрібен не виконавець, а творець. Він має бути спроможний самостійно моделювати, створювати проекти, що відповідатимуть вимогам часу. Він здатний повноцінно жити й активно діяти в новому світі, а також постійно самовдосконалюватись, адекватно реагувати на зміни, особливо в періоди технологічних та цивілізаційних проривів. Цим зумовлено введення проектної діяльності в освітній контекст навчальних закладів. Розв’язання поставленого завдання насамперед потребує виявлення засобів проектної діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі.