БУЛІНГ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

  Ольга Малкова (Київ, Україна) |    Download article

Знущання одних дітей над іншими є однією з глобальних проблем сучасного підростаючого покоління. Це підтверджується недавньою доповіддю Міжнародної гарячої лінії допомоги дітям, в якій сказано, що знущання найчастіше називають причиною звернення; про це ж свідчать і бесіди з дітьми, проведені за підтримки Спеціального представника Генерального секретаря ООН. Дитячим фондом ООН (UNICEF) опитано дітей в Україні з приводу шкільного булінгу– знущань і цькування, яким піддають школяра його ж ровесники. Опитування показало невтішні результати: 89% опитаних дітей підтверджують, щобулінг, як глобальна проблема, в школах є.49% дітей в Україні стикаються з знущаннями, а 36% з них нікому не розповідають про це. Отож, чимала частка дітей піддається знущанням, які негативно впливають на їх здоров'я, емоційний стан і навчання; зі знущаннями пов'язані довгострокові наслідки, що зберігаються після дорослішання.