ВИХОВАННЯ СПІВАЦЬКОГО ГОЛОСУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ

  Надія Стефіна (Суми, Україна) |    Download article

Постановки проблеми. Одним із наймогутніших засобів залучання дітей до музики є спів: сольний, ансамблевий, хоровий. Досить значущим в теперішній час є виховний вплив співу на особистість на її характер, поведінку, світогляд. А пояснюється це тим, що спів є одним із найбільш активних видів музично – виконавської діяльності, що позитивно впливає на естетичне виховання учнів молодшого шкільного віку. Слід зазначити, що в сьогоденні серед проблем музичного виховання учнів молодшого шкільного віку можна окреслити проблему виховання в них співацького голосу через залучення до співацької діяльності на уроках музичного мистецтва. Загальновідомо, що кожна дитина має свій власний потенціал, тому важливими завданнями педагога – музиканта є: задіяти її можливості, співацькі зокрема; відкрити власні життєві сили; наповнити дитину відчуттям власної спроможності. Проте вивчення сучасної масової практики роботи загальноосвітніх шкіл засвідчує, що вихованню співацького голосу учнів молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва приділяється недостатньо уваги.